kära blogg.

nu har thias åkt iväg på bio med sin lillasyster , medans passade jag på att beställa lite nytt hår från rapuzel.
Det blev samma hår som tidigare , samma färg och samma sätt att fästa på , dvs microringar. Jag beställde 2 paket vilket är lika mycket som jag har i håret just nu , jag hopaps på att det ska se bättre ut nu när jag får lite tjockare hår .
Det skulle ta 1-3 dagar vilket jag tycker är väldigt fort för att vara enda från umeå , så de kanske kommer på måndag , det skulle ju vara toppenbra så jag kan få i det på måndagen eller tisdagen ...



Nu väntar jag på att åka och jobba , jag ska vell börja cykla om en sisådär 1 timme och 20 minuter .
Jobbar bara 17-22 idag vilket är skönt , slipper man städa och hålla på ;) hihi .

Jag har kommit på att jag är hemskt dålig på att lägga ut bilder nu för tiden , men jag har faktiskt inge bilder att lägga ut förrutom en massa bilder från förr i tiden , men det kanske inte vore så dumt att lägga ut sånna heller .
Äh , jag bjuder er på lite gamla bilder ..

här är jag en höstdag förra året

Swedenrockfestivalen sommaren 2008

sista april 2008



ja det var vell allt för denna förmiddag , nu ska jag lägga mig i soffan och slöa tills jag ska fara till jobbet .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0