kära blogg.

igår eller inatt , åkte venna som sagt till bosnien . Jag och thias åkte dit igårkväll och bara mös och umgicks . Jag hjälpte även Venna att packa och det blev endast en liten väska , rätt nöjd .
Max hade Bvc tid idag ,så jag och thias badade honom i morse och satte på honom jättefräsiga kläder innan vi gick till Bvc . När jag kom dit visste jag först inte om jag skulle rycka upp dörren till Bvc eller plinga , så jag började med att plinga men ingen öppnade , dörren kändes låst så jag gick och frågade på en annan avdelning hur man skulle göra , pinsamt nog var dörren öppen så jag hade bara kunnat öppnat dörren och kommit direkt in till Vänterummet ,
satt och väntade 30 minuter innan en tant kom ut och sa att vi visst inte hade nån tid inbokad idag utan imorgon , gud va less jag blev då . Men de släppte lika fort ...

Vi bestämde oss för att åka hem till Thias föräldrars hem i Valbo , monica hämtade oss me bilen i bomhus för att sedan köra oss till valbo . Väl där satt vi ute och mös , vi satt förstås i skuggan under ett träd på deras gård  med Max eftersom han inte får vara i solen så mycket . Han skrattade verkligen helatiden , så himla kul att se ...
Vi stannade där hela eftermiddagen , sen åkte vi till sjukhuset för att möta Robin som skulle hämta Max för att åka till robins föräldrar . Då , då fick jag reda på att min gammelmorfar hamnat på sjukhuset , fan för det ! :/

Iallafall så är vi hemma nu , har käkat mysmat och även köpt hem godis och massa .
Hanna kom över nu också , hon ska sova här & snart kommer även maxen = D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0