kära blogg.

vem av dej och matte är avensjukast näre gäller sånt, ?

2009-08-06 @ 23:46:12

förlåt men jag förstår inte riktig va du frågar om ? :) avunsjukast på vad ..
skriv gärna lite utförligare så det blir lättare att förstå vad du syftade på .


idag har de vart en fullspäckad dag , massor med promenader hit och dit . Även en sväng på sjukhuset och en sväng till willys , helt sjukt va mycket vi har hunnit . Tack vare att man går upp i tid.

Max sover med hans farmor och farfar i natt så imorgon blir det sovmorgon innan jag och thias ska gå till fjärranhöjder och sola av oss lite , kan ju behövas lite färg . Det har ju inte direkt vart finväder tidigare så man måste vell passa på .
Ska försöka knäppa lite kort i morgon så det blir lite action här i bloggen , känns som att de bara är massa krumelurer och text nu för tiden , sorry .,

nu ska jag och thias lillasyster fortsätta att sätta i mitt nya löshår , resultat kommer imorgon (?) ..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tar du kort nu när du sätter i håret då?! :) så jag får se hur man gör.

2009-08-07 @ 13:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0