kära blogg.

..max sover fortfarande & vi har precis tapetserat väggen och satt upp hyllorna i " kryddskåpet".
Just när vi blev färdiga började max att "prata" lite , men han somnade om lika fort , han är så trött , undra när han kommer vakna inatt , ska bli spännande att se eller märka om inte annat..

Väggen blev jättefin och vi är riktigt nöjda av det vi har åstakommit på bara ett par få dagar , vi har putsat o slipat tills händerna ömmat , men nu är vi äntligen färdiga . Nästa steg blir att sätta upp en massa hyllor med slagborr och plugg , därefter ska vi köpa nytt golv som vi ska lägga inne i köket och även i hallen . Det är hemskt mycket på våran " att-göra-lista" just nu . Undra bara när allt blir klart , om det någonsin blir klart . Bostadsrätter brukar ju ha en tendens att aldrig bli klara , lika så med hus .

Har förresten inte vela tagit någon bild nu på väggen eftersom att den är nytapetserad och därmed lite kladdig och så , men imorgon när det har torkat ska jag knäppa massa kort , ska försöka röja undan lite först , det ser verkligen ut som en bombnedslag , grejer i princip hela köket ..

Nej nu måste jag kila in i sovrummet för att kika på en film med mitt fina hjärta ..


jag älskar dig för all framtid jag älskar dig för all framtid jag älskar dig ...♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0