kära blogg.

jag kom nyss att tänka på " vilken otroligt värdelös sommar det här har vart .." och "vad fort den har gått" !
Man har inte hunnit med en enda sak man hade velat göra, varför blir det alltid så? Man gör listor och pratar om allt man ska göra och alla ställen man ska besöka , men jag tror inte jag har besökt en enda plats jag skrivit på min " attgöra-lista" .

Jag är ledsen för vad jag inte hann med , samtidigt som jag är glad över det jag gjorde och ännugladare för vem jag gjorde det med .
Ja , allt jag har gjort , har jag i princip gjort med Thias . Och det är det , det som betyder någonting .

Nästa sommar blir nog bättre



Nu har Max pappa hämtat honom och jag ska strax byta om och göra mig klar inför jobbet ikväll. Jag känner mig så himla slut , helt sjukt vad trött jag är i kroppen . Inte nog med det , thias är jättesjuk och har feber ..tur att han är på sjukhuset ifall det skulle bli värre , hihi .
Hoppas jag slipper bli smittad .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0