kära blogg.

Godmorgon..
Jag vaknade för ca en timme sedan och var superpigg trots att jag är sjuk som sjutton. Thias ligger fortfarande kvar i sängen och sover och själv sitter jag i soffan i vardagsrummet och kikar på barnkanalen.

Idag är thias fortfarande ledig eftersom att hans arbetskamrat fortfarande är sjuk , tråkigt nog .
Vi funderar på att bara vara hemma idag eftersom att det är så pass dåligt väder ute , som vanligt . Skulle så gärna vilja gå ner på staden och sola , men det är ju farligt när man har feber och feber är ju just vad jag har nu. Och rethosta och huvudvärk.
-det är inte kul att vara frajs idag inte ...

nej nu ska jag väcka thias och kolla på bilderna Emma skickade till mig från igår . Får se om jag kanske lägger ut några fler här i bloggen , i nästa inlägg isåfall.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0