kära blogg.

godmorgon solstrålar.
vaknade ungefär  vid 11 tiden och låg kvar i sängen och bara var förbannad över det otroligt äckliga väder vi har här i sverige för tillfället , regn och blåsigt . Jag tror det börjar bli höst , det luktar liksom höst ute nu , tycker ni inte ?

Om en stund ska T åka till valbo för att hälsa på hans föräldrar , själv funderar jag på att springa ner på stan en sväng och kika runt , ska även sola lite . Det var så längesedan jag solade nu så jag nästan glömt bort hur man gör .
Skämtosido , men jag har tappat i stort sett all min färg och känner mig jätte äcklig och vit .
Dock är det vell inte det allra bästa att sola när man är sjuk , men jag funderar på att vara lite busig och göra det endå för jag har ju trots allt inte feber och då lär det vell inte vara några problem ?

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli som folk igen , sedan ska jag pallra mig ner på staden en sväng .
Ikväll kommer T´s syster Malin hit för att sova över och även fixa mitt hår som för tillfället har ramlat ut på något konstigt sätt , hela 20 stycken slingor har trillat här och där , så jag ser verkligen inte riktigt klok ut .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0