kära blogg.

jag har beslutsångest , vet inte om jag ska färga mitt hår svart eller eventuellt brunt ? ..
Eller kanske inte över huvudtaget..hmmm

glöm inte frågestunden , ställ massor med frågor ...


snart kommer T och hans syster hem igen , skönt med lite sällskap , nu har jag vart ensam i stort sett heladagen och det kan vara skönt till en början men nu börjar det krypa i kroppen på mig , kan inte sitta still för fem öre.
Svea hade blitt jätteglad över att se T´s pappa Peter som idag var hemma på besök i deras hus , hon hade tilloch med kissat på sig , söööt..

Har inte ens käkat än , har beslutsångest över det också .. Har ingen aning om vad man ska äta idag . Jag är nog inte ens hungrig eftersom ja inte ens haft tanken på att laga mat.

puss

Kommentarer
Postat av: Emma

ja tycker du ska va blond nu ett tag och sedan färga de brunt/svart till vintern :)

2009-08-18 @ 18:27:41
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/
Postat av: sara

SVAAAAAAAAAART :D

2009-08-18 @ 21:09:08
URL: http://sareli.blogg.se/
Postat av: Anonym

frida, med tanke på hur slitet hår du har och hur håröm du är just nu tycker jag att du minst ska vänta i ett år med att färga.. och plus att du passar skit bra i blont så du behöver inte färga nån annan färg!:D

2009-08-19 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0