kära blogg.

någon Anna ,undrade varför inte max pappa tar handt om honom då Venna ska åka bort på en välbehövlig resa till sitt hemland bosnien .
Grejen är den att barnets pappa jobbar hela dagarna och kan därför inte ha Max hela dagarna , självklart kommer han träffa honom endå och vara med honom när han kan, även sin farmor och farfar . Men eftersom jag har ledigt nu i ca 2 veckor så passar det ju ypperligt att jag tar handt om honom under tiden Max pappa jobbar , ellerhur ? :) jag älskar småbarn och har ingenting emot att vara barnvakt , jag tycker det ska bli jätteroligt =D lika thias med , han längtar han med ..


Nu har vi just vart ute i bönan och badat , sedan tog vi en sväng förbi engeltofta för att köpa oss en glass . Efter det åkte vi hemåt igen och nu är vi hemma . Strax funderar vi på att ta cykeln ner på stan för att kolla runt lite och fördriva tiden , finns liksom ingenting annat att göra känns det som , den här dagen blev så låååång eftersom vi hade tvättstuga från 7-10:30 .
-Tillochmed så fick vi 3 ikeakassar med tvätt ÖVER , som vi inte hann tvätta , därför har vi nu bokat yttligare en tid som är på torsdag . Kul va ?
Hemligheten var den att i vanliga fall är det 3 fungerande maskiner där nere i tvättstugan , men idag hade jag sådan otur så när jag lagt in kläderna i en utav maskinerna så ser jag lappen där det står ; TRASIG , med stora bokstäver, Vi som hade gått ner vid 8tiden för vi trodde att vi skulle hinna eftersom det skulle finnas "3" maskiner , men tji fick vi !

Nu måste jag skynda mig , thias väntar .

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-03 @ 16:30:03
Postat av: Anna

Då förstår jag:) trodde pappan va pappaledig eller så, och tyckte det var konstigt därför..

men nu är jag med på noterna! hoppas att lillen är snäll emot er då hehe :)

2009-08-03 @ 16:30:55
Postat av: lina

ä rinte max pappa o mamma tsm eller ?

2009-08-03 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0