kära blogg.

nu är vi hemma från valbo igen , svea fick stanna hemma med tanke på hur mycker folk som skulle komma dit , dessutom vet man ju inte ifall någon är allergisk eller bara rädd för hundar .
Thias mamma hämtade oss här hemma på söder vid halv ett tiden , sedan åkte vi ut till valbo för att umgås med dom och Peter som idag fick hälsa på hemmma där ett par timmar , vi hade jättemysigt och monica hade bakat jättegoda pajer och gjort massa goda mackor , riktigt gott var det !

vid 4 tiden bestämde jag och thias oss för att åka hemåt , så vi gick upp till bussen och den kom efter sisådär trettio minuter , därefter stannade vi en sväng på staden för att köpa en sallad till mig då jag var jättehungrig.
Vi promenerade hem och jag åt min goda efterlängtade sallad direkt när jag kom innanför dörren . Nu väntar vi bara på att Venna ska komma och hämta oss så vi kan umgås och mysa med henne en stund innan hon åker utomlands inatt . Dom ska vell åka till arlanda runt tvåtiden inatt så vi sover över där jag , Svea och Thias.

Nu ringde hon och sa att hon åkte , så det är bäst att skynda sig att packa ner det man ska ha =D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0