promenad genom stan.

Hej.
Pratade med T´s syster Malin nyss och hon berättade att hon kanske skulle tatuera sig inom en snar framtid. Och guuud vad jag blev avunsjuk , jag kände riktigt hur jag bara ville springa ner till staden och bara boka första bästa tid och förgylla hela min kropp med massa fina streck och sånt . Men tyvärr lever man ju i verkligheten och det funkar inte riktigt så. Men den dagen jag bokar min tid , är jag nog den lyckligaste i världen , för nu var det ett bra tag sedan senaste tatueringen.
26 mars 2009 för att vara exakt , i thailand för att vara ännumer exakt & på foten för att vara exaktare än exaktast !

Här har ni mina vackra tatueringar ;


är dom inte vackra så säg ?

Kinatecken- 23juli -07
"Frida Caroline" - 27mars -08
"PMG(petermattiasgyllenskepp)" - mars -09
Blommor- 26mars -09


Nu är T på väg hem och när han kmmer hem blir det promenad genom staden för våran del , vi ska kika om vi hittar nå fina kläder och även skor . Inte nog med det , vi ska in på designforum också för att kika på massa kul till lägenheten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0