Störande barnprogram.

sitter just nu och kollar på något "teletubbis" liknande program där dom inte ens pratar.
Eller okej , den som berättar i programmet pratar lite grann så som ;
-oooj då , nu har du fått lera på handen ! nemen ..nu har du en till fläck
osv
Gud vilket drygt program , men de finns ju ingenting annat att kolla på & en film har ja ingen lust att knäppa på för då kommer jag behöva se den igen eftersom att T också vill se dom . Vi köpte nämligen 4 nya filmer igår på "filmkväll" eller vad butiken heter . Det var iallafall 4 för 99:- , så vi köpte 4 st näst intill likadana filmer , krigsfilmer , nasistfilmer , osv.

Nu vill jag bara att T ska komma hem så jag hinner träffa honom innan jag själv ska åka o jobba , det är så jobbigt att han slutar 4 och jag börjar 5 , dom dagarna är dom jobbigaste som finns .
Dessutom ska jag jobba hela nästa helg och kommer därför knappt få nån tid alls med T . Så därför ska jag försöka hitta på någonting riktigt roligt vi kan göra nån dag i veckan istället .

Svea verkar må bättre , kanske beror på att vi har låtit henne deffat nu när hon vart så dålig , men hon verkar faktiskt mycket piggare idag , även om hon inte ätit någe mera än fil .
Lillstrumpan

Du gör mig till världens lyckligaste människa.

Bilden är ifrån våran båtresa till åland i sommras


puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar bättre i svart hår :)

Men du är fin i blondt också :)

2009-09-01 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0