vårat barn.

Anonym om sovrummet.:
vad ska dina ungar heta , om du har tänkt på det? 

Svar : självklart har jag , eller vi , funderat mycket på vad vårt/våra framtida barn ska ha för namn , dock har vi inte fastnat för något speciellt namn då det inte riktigt har klingat till på nåt utav dom . Däremot finns det många fina namn , flest pojknamn som tex ; Wiggo , Malcom , Maximiliam , willgot , Willheim , Wincent & Pyret ..
På tjejfronten är det värre , men det finns några som är fina ; Pyra , Tyra ..
sedan kommer jag nog inte på några fler . Det finns som sagt mest fina pojknamn, men det visar sig när dagen då jag blir gravid kommer . Kanske kommer man på något ännufinare då?


vi sitter just nu och kollar på "ganster" , som jag nästan direkt kom på att den har jag faktiskt sett förrut . Vi funderar på att sätta på en annan film , en som vi köpte häromdagen .Det får nog bli så , det är så tråkigt att se sånna här filmer när man redan har sett dom .

Städningen gick förövrigt jättebra idag även om vi inte blev helt klara . Vi är en god bit påväg och just nu känns de bara som att man vill riva bort allt fult golv och bara lägga dit nytt , synd att inte bankomatkortet tycker detsamma.

Sov så gott

puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0