ändrade planer.

imorse var det ju meningen att jag skullle vart barnis åt Maxen , men det blev ändrade planer eftersom att max totalvägrat sova under hela natten till idag.

Istället stannade Venna hemma
från jobbet och jag bestämde mig för att ta en promenad till mormor och frågade därför Venna om jag skulle ta med mig max så att hon fick sova en stund .
-sagt och gjort ..
Vi gick till venna och fick SKIT god mat bestående utav bandspagetti och nån sås , muums ! Därefter gick vi hem till syster min i väntan på att mormor skulle komma hem . Max fick bada och sedan satt vi och drack glögg och umgicks.

När mormor kommit hem så gick vi ner till henne (min syster och mormor bor grannar) och där var några andra från min släkt också , bland annat 2 utav mina mostrar .
Dock stannade vi inte där så länge eftersom att klockan började bli mycket och vädret blev allt sämre och sämre & med tanke på att vi skulle GÅ hem så var det bäst att göra det .

Nu har vi vart och lämnat Max och vi ska nu ta oss i akt att göra en omelett med massa smarriga grönsaker på !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0