Äntligen.

Nu har vi äntligen fixat monteringsanvisningen till besiktningen utav dragkroken imorn, gud vilken tur att mamma hittade en sida där den fanns att skriva ut , annars hade vi nog vart rätt så körda.

Vi åkte till valbo för att skriva ut lappen eftersom att våran skrivare inte ens hade svart färg . Efter vi hade vart där så åkte vi hem och hämtade datorn för att sedan åka till bomhus och tanka hem lite filmer hemma hos världens bästa Ronja. SOM jag har saknat henne , kändes klockrent att träffas igen ..♥

Nu ligger T här i sängen och väntar på att jag ska skriva klart så att vi kan dra täcket över oss och kika på en skräckis , för det var ju verkligen inte igår som vi kollade på film tillsammans. Visst inte ?

Älskar dig Thias , snart åker vi iväg du och jag.


Det blir på onsdagmorgon som vi drar iväg , jag och min fina T , till min stuga uppe i dalarna . Ska då passa på att knäppa en massa mysiga kort och inte att glömma MIN fina tomt som jag har där uppe - självklart är mina två älskade syskon också delägare i den tomten , vi äger den tillsammans för att kunna bygga en stor mysig stuga däruppe i framtiden. Så den ska ni få se ! :D

Nu är det som sagt film , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0