att det ska vara så svårt.

..man kan vara förbannad , sen kan man vara FLYTOKIG - och det är just vad jag är just nu ! Flytokig !
Jag fattar inte hur jag kunde vara så jävla värdelös och att proven kunde se så jävulskt olika ut för mig och T (?) Mitt prov bestod nästan enbart utav siffror och beståndsdelar , medans T´s prov mestadels besod utav bilder och "situationer" , varför fick jag just det provet !?

Inte nog med det så verkar ju vägverkets hemsida knäpp , det funkar inte ens att "boka om" provet jag idag misslyckades med - konstigt men sant .. Jag får nog ringa dit helt enkelt !

Nästa gång vettesjuttsingen när det blir , men jag skulle helst vilja klara det innan uppkörningen som förövrigt är i januari , det vore bäst så , annars lär jag ju aldrig få det där J*vla körkortet . Att det ska vara så svårt !



Ikväll ska jag låsa in mig ensam på rummet och vara här tills imorgonbitti , kanske aggresionen släpper med lite tur.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vägverket har någon töntig regel att man måste låta det gå en dag efter att man har inte blivit godkänd på teoriprovet innan man får boka om.

2009-12-22 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0