Barnvakt.

Godmorgon !
Eftersom att Venna skrev till mig igår och frågade ifall jag ville barnvakta max "imorgon" (idag), så sov jag över hos dom. Klockan halv nio åkte Venna till jobbet och jobbar fram tills i eftermiddag nångång ..
Tills dess så ska jag och Max leka lite här hemma hos dom och jag ska även försöka hinna med att plugga lite körkortsteori också , fast det får bli när max sover middag .

Nu sitter max i hoppgungan och roar sig , medans passade jag på att sätta mig och skriva lite snabbt.

Det slog mig igår , eller T påminde mig igår rättare sagt , om att vi visst skulle på LuciaBio på natten mellan lördag och söndag . Jag hade helt glömt bort att det redan var lucia , tiden går ju så fort ..
Men det ska iallafall bli riktigt kul att göra någonting bara jag och T , eller ja , T´s kompis skulle ju också med , men endå . Man behöver göra saker tillsammans för att ens förhållande ska fungera i längden , det börjar man märka nu när det snart gått 1 & ½ år.
- Jag älskar dig min fina T

Nu ska jag göra lite välling till krabaten  ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0