du är så söt.

Jag älskar dig , du är så söt.

Se själva vilken optimalisk pojkvän man har . Imorse hjälpte han Idun att klä sig , borsta tänderna & tillochmed att borsta håret (!!!!). Idun har blivit kär i min "hårfärlängningsborste" , hon tycker den är jättebra för att den inte gör ont när man borstar . Därför fick T med nöje borsta hennes långa fina hår , helt utan motstånd.



Vi var precis och lämnade Idun i Sätra , men innan dess hann vi åka en sväng till min syster och lämna en tröja som idun lånat som "filt" igår.

Jag och T ska sova där inatt , hemma hos min syster och hennes sambo. Dom ska åka bort och gå på Dop och även sova kvar där under helgen , så medans ska vi vara kattvakt åt deras katt Monicat och slår två flugor i en smäll genom att också sova kvar där för att slippa trängas här hemma nu när mamma har besök .
Så ikväll blir det Robinson , en massa massa filmer , god mat & massa godis . Kan det bli bättre ? Nej , jag tror nog inte det .

Jag ska även passa på att bada i deras badkar , eftersom att vi inte har något badkar och jag älskar att bada . Man känner sig dubbelt så ren och plus att man slipper frysa när man kommer upp . Hela kroppen blir helt het.

Nu är det dags att jag börjar packa litegranna, för snart kommer T glidandes med audin.
Körkortsboken , daton & kameran får nog följa med under helgens Turné ! Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Vad söta ni är:) Hoppas ni får en trevlig helg där borta i Stigslund! Om vi inte ses till veckan blir jag tokig, kommer nog hem till dej på måndag o våldgästar dej;P <3

2009-12-19 @ 13:43:14
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0