en korv.

hej !
Idag har det verkligen vart fullt upp nu på kvällskvisten och därmed inga inlägg . Iallafall så började det med att jag klockan 2 hade en tvättid , som mamma derrvärre tog hant om . Själv satt jag och väntade på att hälsovårdcentralen skulle ringa upp och ge mig en tid till doktorn .
Men .. det tog evigehter innan dom ringde och när dom väl ringde så blev det massa strul så jag behövde ringa till hälsocentralen i andersberg istället eftersom att jag var "inskriven" där. Så jag ringde dit och fick en tid på direkten , så jag behövde be mamma skjutsa mig . Vi fick vänta i evigheter innan jag fick komma in på "LAB" för att ge ett urinprov - jag höll verkligen på att kissa på mig ! men tillslut fick jag komma in så jag kissade i muggen fort som satan och fick sedan vänta en stund till innan jag fick komma in till doktorn som sedan gav mig penselin .
-Tack gode gud för min penselin ! hoppas den hjälper ..

Efter hälsocentralen åkte vi hem och hämtade upp tvätten från tvättstugan , sen åkte vi till IKEA i valbo och handlade lite med mamma . Jag körde som vanligt ..
Jag fick en lampa utav mamma som vi ska ha i vårt sovrum , jättemysig.

När vi hade handlat färdigt så skulle jag och Ronja gå och kissa , väl inne på toan säger jag ;
-jag tror jag måste ha en korv(..med bröd) !
-..men varför sa du inte att jag skulle stanna ute då? sa Ronja då
-..men VA ?
-Ja , men sa du inte att du skulle "DRA EN KORV"

Jag döööör , Ronja trodde att jag menade att jag skulle Bajsa , haha ! Så jävla söt ..
Nu sitter jag , T och Ronja i våran säng och ska kolla på en film.

Hoppas ni haft en bra dag allihopa ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0