God Jul .



GOD JUL MINA VÄNNER

Nu är jag tillbaka igen , tillbaka för att summera gårdagen lite bättre än vad jag gjorde igårkväll.
Det började med att jag och T vaknade upp på morgonkvisten klockan 7 , vi åt en snabb frukost och gjorde oss klara eftersom att T´s föräldrar skulle komma att hämta oss klockan 9.
Det fick bli riktigt annorlunda kläder för min del, finkläder rättare sagt .. - äh , ni får se själva .



När klockan började närma sig 9-halv 10 , då kom T´s familj och hämtade upp oss härhemma så att vi kunde åka till T´s mormor och "fira" där med frukost och massa trevligt folk.
Vi kom dit , åt frukost och fikade , innan vi sedan åkte vidare mot T´s farmor i valbo.




..väl hos T´s farmor knäppte jag tyvärr inga kort , vet faktiskt inte varför , men det blev bara inte så , tyvärr. Jag märkte det nu när jag satt och kika igenom bilderna . Men bilder från nästa stopp finns det gott om , nämligen Ts föräldrar , men först lånade jag och T bilen och hämtade vi våran älskade Svea som då var hemma hos oss.



Tillsist åkte vi och hejade på min släkt som befann sig hos en utav mina mostrar i stigslund , där var vi dock inte så länge eftersom att vi ville hinna träffa min kusin och hennes mamma i sätra innan dom skulle sova ..





Jag hade iallafall en jättebra jul , fram tills på kvällern innan vi skulle sova då den förstördes STYGGT. Men det är ingenting vi behöver ta upp här , det är bara att försöka glömma och gå vidare ..

Jag fick iallafall jättefina paket , så som vinterkängor av märket GRANINGE , frisörshampoo/balsam , eltandborste , trislott .. Tack så jättemycket !

Nu är det faktiskt frukost som stårpå shemat , för klockan två ska syster min hämta oss så att vi kan åka till pappa och ha "lilla julafton" där.


NYÅR DÅ FÖRRESTEN ?
Har ni några planer ..

Våra planer är att dra med ett gäng och åka upp till min stuga i dalarna där vi ska dricka , leva utan ström och vatten , äta mega god mat lagad på gasol-/vedspis , spela massa roliga spel , smälla raketer leka i snön osv.
Låter det bra ? skulle vara skitroligt att få med någon nära vän, just nu ser det ut att bara vara jag och T :( men det är inte hela världen att åka bara vi två heller , kan ju vara skönt att komma bort ett par dagar.

Tjingeling ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0