härligt.

oooh yes ! då var favoriten SPIKAD inför finalen . Go calle,go calle,go calle !

Nu har jag faktiskt lagt mig under täcker i sängen för att fundera , fundera på allt som händer och sker . Mamma och T sitter och kollar på nån serie och dricker drinkar (?) , fattar ingenting ja..

Jaja , de är vell tänkt att jag ska sova nu för jag kan knappt hålla ögonen öppna , plus att jag är arg,ledsen och flyförbannad.

Imorgon vankas det en lugn dag med en jädrans sovmorgon och en riktigt god BRUNCH . Kanske även att Ronja kommer hit och lyser upp min tillvaro , min bästa bästa bääääästa du ! Jag vill bara ha nyår nu och åka iväg från all jädra skit . Förhoppningsvis har ju T sitt körkort innan dess också , så då blir det extra roligt att åka iväg!

Sov så jättegott mina fina . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0