käpprätt..

Pjuh , vilken jävla daag ...
Hela dagen har vart käpprätt åt helvete ,fan för idag !

Iallafall så har ja nyss vart hemma hos min syster och kikat på Bonde söker fru och efterlyst , men nu är jag hemma och har slagit mig ner i soffan framför datorn.
Mamma är hemma och allt börjar nu om från början , det är dags att styra upp allt nu , jag måste verkligen skaffa ett jobb så att jag kan flytta ifrån den här jävla skiten.
Jag har ju näst intill ett jobb , men vet inte riktigt om jag ska ta chansen att börja där (?)

Körlektionerna gick helt okej , så nu är det bara att vänta tills på fredag efter halkkörningen så att man kan boka uppkörningen och teorin - privat !
Körskolan verkar ju inte fatta att man inte är gjord utav pengar , man kan ju faktiskt träna hemma också ..
Jaja , det blir nog bra det där också !

Nu ska jag faktiskt äta lite kinamat som T köpte till mig idag , mums !
Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Lilla gumman, allt kommer ordna sej. Lovar!

Förresten, så tycker jag att du ska ta jobbet:) det tycker jag verkligen!<3

2009-12-03 @ 09:55:53
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Theresia

Vad är det för jobb då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0