massa bilåkande.

Igårkväll blev det bilåkande för heeela slanten !
Det började med att jag och T bara skulle åka och lämna Svea hemma hos ronja och robin eftersom att mammas kille som är pälsalergisk skulle komma hit .. När vi hade lämnat henne så tänkte vi ;
"-äh , vi tar en sväng förbi min syster! " vilket vi också gjorde.
Vi åkte till syster , där bara hennes sambo var hemma , men lika kul var vell det . Vi umgicks en stund innan vi sedan åkte hem till min kusins mamma för att åka och hämta hennes bankomatkort för att sedan köpa mcdonalds åt dom i hemsta. Vi hämtade kortet , åkte till mcdonalds & och köpte mat och åkte sedan tillbaka . På vägen hem var det huuuuuuur mycket bilar som helst och det var verkligen skitsvårt att komma fram...
Väl framme så åt vi maten , tog med Idun , (eftersom att hon skulle sova hemma hos oss) åkte till mormor (hennes farmor) och umgicks med lite släkt som befann sig där .

När vi hade vart hos mormor och umgåtts , ätit pannkakor & fikat , så gick vi över till min syster igen som då var hemma. Vi käkade då tacos och var där en stor del utav kvällern innan vi sedan tog den sista svängen som fick bli till valbo och T´s föräldrar. Då sov redan kusin Idun ! Men hon verkade inte lida utav att åka bil , snarare tvärtom .

Vi åkte tillslut hem och kröp till korgs allesammans , jag , T och Idun mittemellan - så himla mysigt !

Nu har vi vaknat till liv , ätit frukost och ska strax klä på oss och så . Innan kl ett kommer Iduns mamma för att hämta Idun , då blir det tomt här hemma . Jag funderar redan på vad jag ska göra hela dagen ! Skulle verkligen behöva plugga , men det känns så tråkigt att plugga på en lördag ?



Jaja , nu ska vi kika klart på Pelle :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0