massa shopping.

idag har det , som ni sett , vart hemskt dåligt med inlägg - inte ett enda för att vara exakt !
vi har vart på stan , shoppat ,vart på middag i valbo , hämtat min kusin och hennes lillebror , vart i hille och sedan har vi lämnat tillbaka barnen och nu sitter vi här , hemma i vårt underbara hem , med en pizza framför oss .
Kebabpizza !


Önskar att det blir nåt bra program ikväll så att man har nåt att göra nu när vi är ensamma igen .

Senare ikväll tänkte jag lägga upp en massa bilder på det som jag köpt idag , en massa hårsaker och smink m.m . Så vill ni veta vad jag spenderat mina pengar på så kan ni ju alltid kika in lite senare , så länge ber jag om ursäkt för min dåliga uppdatering , ska jag vara riktigt ärlig så har jag kännt mig stressad idag eftersom att jag inte skrivit ett dugg här i bloggen , konstigt men sant . Jag förstår hur ni förmodligen reagerar nu !

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0