med tåren i ögat ..

..skriver jag dessa inlägg .
Jag gick nyss in på min blogg och såg det underbara inlägget som min fina T skrivit medans jag duschat. Jag blir så himla glad när man får sånna ord , dom behövs verkligen i nuläget när allt är som det är !

Jag har som sagt nyss duschat och nu är det T som står i duschen . Medans passade jag på att sätta mig på toalettlocket och kolla lite bloggar osv :)

Snart ska vi troligtvis åka till valbo med ronja och robin , dock sitter jag fortfarande i handduk - men jag hinner nog!

Jag älskar dig T ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig med frida, du är mitt allt, bara pirrar i hela kroppen när jag ser på dig <3

2009-12-13 @ 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0