"men friiida.."

Guuud vad dåligt jag mår ! det måste vara penselinen som spökar , som den alltid brukar göra så fort jag får en ny penselin. Men lite bättre känns det med kissandet !
Ni som inte vet eller har förstått vad jag har för fel , så kan jag med sorg i mitt hjärta berätta att jag har gått och fått en rejäl urinvägsinfektion - som jag nu fått penselin för .

Just nu sitter Ronja och kollar på Teve och jag sprang in i mitt och T´s rum för att kika om det var någonting bra på teve ikväll , vilket det faktiskt var . Jag passade därför på att logga in mig lite snabbt här för att uppdatera er om att jag faktiskt lever , trots att jag inte skriver så himla mycket nu för tiden .
Jag har jättemycket att göra med mitt Körkort , jag pluggar pluggar och pluggar . Snart är det dags att boka Uppkörningen som jag hoppas kommer gå vägen .

Idag har vi faktiskt inte gjort mer än att plugga körkort här hemma , men det blir vell så när man är tre stycken som inte tatt sitt körkort ännu . Vi har dock hunnit med att äta lite potatis med korv innan vi återgick till vårt pluggande..

Nu ska jag invänta mamma och T som är på affärn och köper snus och godis . Jag är verkligen vrålsugen på allt som har med socker att göra ,därimot har jag inte någon matlust över huvudtaget .
Moster min kom hit för att hämta en dator tidigare idag , och det första hon påpekade var ;

-Men friiida , kolla armarna (tog på mina armar) !! Sådär smal var du inte när vi var och badade (ca 2 veckor sen)!

..kändes både bra och dåligt , jag vill ju gå ner i vikt , men jag vill inte se äcklig ut bara därför .


Här ligger mina två fina och vilar ..


Nej , nu måste jag återgå till mitt tevetittande !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0