mitt ute i ingenstans..

Ja, då har man lämnat bort sin lillebror (igen). Hoppas denna gång ger mer resultat än sist ..
Mitt ute i ingenstans , mitt ute i skogen , i en ombyggd gammal skola , där , där får han bo . Stackars min älskade lillebror , men som sagt , hoppas det ger mer resultat ..

Nu har vi precis kommit hem och tryckt i oss lite pizza . Klockan halv åtta börjar våran tevekväll

Halv åtta hos mig
Mammas pojkar
Paradise hotel
Generation fett

..ALLTIHOPA PÅ RAAAAAD !
sånt gillar jag !

Efter tevekvällen blir det nog till att sova , T ska nämligen upp och skriva TEORIPROV imorgonbitti.
Jag önskar dig all lycka älskling , jag kommer ligga hemma i sängen och hålla alla mina tummar och tågr för dig .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0