"omtumlande.."

Iförmiddags kom som sagt Ronja hit , vi såg PelleSvanslös , åt jättegod mat och hon hjälpte även mig med att tvätta.
Tack hjärtat ♥

Nu har hon precis åkt hem och kvar är vi , svea och kattorna.

Tvätten hänger på torkställningen och det känns som att ett helt berg har druttat ner från mina axlar. Dagen har vart så himla stressig , speciellt med städningen (som aldrig blev av ) och även tvätten. Men som tur var så hjälpte ju Ronja mig , annars hade jag aldrig klarat det. Pjuuuuh..
Nere i tvättstugan skedde inte bara tvättning ,utan vi provade också att knöla in oss i torktumlaren...
-riktigt omtumlande ..(?)





Du är bäst , min vän
Nu ska jag kika på teve och dricka lite julmust med en macka till kanske ..
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är lite lik Broke hogan :)

2009-12-01 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0