paradise hotel.

Nu har min fina Ronja åkt hem , för att återvända hit imorgonbitti ! raaawr
Jag och T sitter och kollar på Paradise Hotel i väntan på att vi ska bestämma vad vi ska se för film innan vi somnar.

Dagen idag har vart så jävulskt mysig , massa mys och bara en massa lung och ro. Allra bäst var det nog att jag fick min efterlängtade pencilin, nu kanske det äntligen blir bra med mitt förbaskade kissande. Förhoppningsvis iallafall!

Imorgon ska som sagt Ronja(♥) komma tillbaka, det blir vell runt åtta tiden som idag. Jag bara älskar att gå upp klockan åtta när jag vet att Ronja ska komma . Jag har aldrig någonsin vart så glad på morgonen som idag - även fast jag somnade om lika fort. Haha.
Det är tänkt att vi ska sitta och plugga körkortsteori på min dator , eftersom att Ronja endå också behöver träna på teorin till framtida körkort. Sen är hon ju underbar som STÄLLER UPP också , även om hon inte alls skulle ha nån lust att plugga - gör hon det endå , för min skull..

Nu ska jag faktiskt slå på en film och krypa ner i sängen med min älskade pojkvän som alltid kommer att vara min , min älskade älskade pojkvän :)

Sov så gott mina vänner . Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0