"Paranormal activity"

godmorgon ! vaknade för ca 40 minuter sedan utav att syster min ringde och berättade att hon just betalat 2100:- hos vetrinären för sin kissekatt som fått trånga andningsvägar - herregud !

Mamma ringde efter en stund hon med så det var nog inte meningen att jag skulle få sova idag inte. Istället kanske man ska börja röja här hemma eller varför inte städa ? Det ser ut som ett helvete här om jag ska vara riktigt ärlig. Vi kommer ju komma hem efter mamma vi med så det är ju bäst att det är snyggt och fint innan hon kommer.

Förresten så kom jag och tänka på en sak
, jag kommer knappt hinna övningsköra nånting innan mina uppkörning, kanske 1 ynka dag eller nåt , det känns verkligen inte bra , tänk om jag misslyckas ?
Synd bara att jag måste göra om teorin även om jag klarar uppkörningen , så jag kommeri nte att få mitt körkort fastän jag klarar uppkörningen. suck..

Nu ska jag slå på filmen
"Paranormal Activity" , en skräckis som verkar helt okej , värd att se ! Tror den till och med ska komma på bio här i sverige om den inte redan har det , den har iallafall haft premiär i USA.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0