Pelle-Mys.

Eftersom att T snart ska lämna mig och hoppa in i duschen , passade jag på att tända lite värmeljus i hela lägenheten och satt på lite Pellesvanslös på teven. Så nu sitter jag här , i min ensamhet , eller ja, Svea ligger också här fast hon sover . Men det är mysigt med Pelle-Mys , jag älskar PelleSvanslös . Fast jag älskar Mons mera , han är grym!

Pratar lite med Ronja samtidigt via datorn också , vi håller på att pratar om nyår och hur roligt det ska bli .
..och faktiskt , det kommer garanterat bli den mysigaste nyår i hela mitt liv . Lätt ! Tänk vilken stor skillnad en enda människa kan göra för en annan människa - tack Ronja !
Nu tycker jag att det ska bli nyår , dels för att vi åker till stugan och dels för att då har troligtvis T körkort :D

Nu ska jag fortsätta ha mitt lilla "pelle-mys" här hemma !
Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Du kan va mys;)<3

2009-12-06 @ 15:22:55
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0