sängkanten.

godmorgon ! Då T gick till körskolan , vid ungefär kvart över nio (efter att ha sovit över), kunde inte jag somna om. Jag har legat i sängen och vridigt och vänt på mig enda tills för en halvtimme sedan då jag gick upp och tänkte gå ut med svea , men det hade visst redan mamma gjort..

Nu sitter jag på sängkanten och försöker att bli lite piggare så att jag kan börja klä på mig och platta håret o greja, men just nu vill jag bara lägga mig ner och sova ett par timmar . Hade inte klockan vart så mycket som den är så hade jag lätt lagt mig igen ..

Jag har föresten lite bilder att lägga ut , tror jag . Men i detta inlägg får det nog bara bli ..

denhär.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0