tänk när ..



..jag klippte ut dig ur skolkatalogen  ! Jag gick på högstadiet och var "dökär " , fast i hemlighet förstås.
Jag visste exakt vart du hade dit skåp , exakt när du hade "lunch" , exakt när du slutade & exakt vad du hade för kläder just den dagen. Ja , tänk så kär man kan vara , i smyg .

..jag skrev på ditt skåp , i hopp om att du skulle förstå vem jag var och kanske därpå ta kontakt med mig på något magiskt sätt - vilket du faktiskt också gjorde , nåt år senare.

..jag vaknar och ser att du faktiskt är på riktigt & inte en dröm som jag faktiskt ofta tror .

ja , tänk när jag skriver det här , då är vi tillsammans , har våran fina lägenhet och en kärlek som ingen annan förstår sig på 



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0