tröttisar..

efter en lång dag,kväll och natts åkning , är vi nu äntligen "hemma" .
Vi satte precis våra trötta fötter innanför dörren och nu vankas det verkligen sängen , det var inte igår man var såhär trötter inte..

Vi har hunnit med en massa under den här dagen , vi vaknade , skjutsade hem Idun , var med Venna , skjutsade ännumera folk osv.

Imorgon ska vi till min gammelmorfar och fira honom eftersom att han fyller 95år på tisdag. Det ska bli riktigt mysigt att träffa alla nu såhär innan julen.

Mennu är det faktiskt dags att somna , för imorgon är det mycket att stå i , jag måste ju plugga som en dåre för att klara uppskrivningen . Jag börjar faktiskt bli riktigt nervös , vilket inte händer särskilt ofta , men det hör vell till antar jag !?

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0