Kära blog.

yes äntligen får man påfyllning ..
ja , nu kommer mamma snart o hämtar mig härifrån , så ska vi åka till icamaxi o handla lite diversa saker som typ ;

toapapper
shampoo
grönsaker
frukt
potatis
FridaPasta
gräddfil
kyckling
bröd
pålägg
saft
gräddfil

aa , ni som bor hemmifrån vet ...
Alltså man tror att man ska kunna klara sig på nån hundring när man åker o handlar , men varje gång man bara ska småhandla så blir det uppimot 1 000 -lappen . det är frustrerande , när man först har bestämt att ;
-Nej nu ska vi bara handla det nödvändigaste !
Och endå blir det upp imot tusenlappen, det är sjukt ! De är liksom ett helt studiebidrag , så ni som vill flytta hemmifrån och fortfarande går i skolan , gör för gudsskull inte det !
Det är så jävla jobbigt att varje månad behöva tänka på att ; fan kommer ja ha råd med mat den här månaden ?
Sånt vill man inte vara med om , att inte veta om man kan äta riktig mat varje dag ..
Dock har jag nu sån tur att mamma ska handla åt mig , vilket jag egentligen inte gillar , jag tycker mer om att försöka klara mig själv , och ja brukar hellre vara utan mat en att någon annan ska betala åt mig ! då får jag dåligt samvete , helt ärligt !

Men iallafall är ja tacksam över att mamma hjälper mig nu , även fast ja vet att hon inte har tillräckligt med pengar för att klara sig själv ens , det känns så himla jobbigt , men jag måste endå ha mat , annars dör man ju ?
Jag får i gengäld hjälpa henne med lägenheten och kanske köpa nånting fint till hennes lägenhet nu när ja snart får lön !
Längtar verkligen tills den 25e , jag är verkligen helt pank , har inte ens råd att åka buss ! då är det ILLA!



thias stannar hemma med svea , för att undvika att hon kissar i bilen , då skulle inte mamma bli glad !

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0