Kära blogg.

fasen va trött ja är ..
alltså jag börjar få grepp om en vanlig människas rutiner , förr gick ja alltid o la mig runt 3-halv 4 och tyckte det var fullt normalt ! men nu är jag trött runt 10 på kvällarna ..
Dock vet jag anledningen , det är ju för Sveas skull .Det är jag tacksam för . nu hinner man ju verkligen se dagen iallafall !

I morgon ska jag fan ta tag i allt .. klockan 12 är det gymmet hos mamma som gäller , springa på band 5 kilometer , hur fan ja nu ska orka det , men samanlagt ska det iallafall bli 5 kilometer för det har jag bestämt nu , ja måste komma i form innan thailand så ja slipper må dåligt över min kropp .. Man kan faktiskt gå ner i vikt utan att se ut som en sticka , och det tänker jag försöka med ...


 
Nu måste jag verkligen sova om ja ska hinna promenera till mamma i morgon med Svea och Thias  !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0