Kära blogg.

Nu är älskade Svea betald o KLAR.
vi gick till a-berg centrum för att möta Denniz och Iréne som skulle få pengar utav oss .
Dock fungerade inte bankomaten där i centrum så vi fick gå till Konsum ... väl där tog vi ut pengar och jag och Moa gick in och köpte Glutenfria makaroner , sen gick vi ut och väntade igen ...
dom blev försenade och vi gick hem igen o började med maten , sen mötte vi dom i centrum igen .. pappan till svea var också med , han var helt vit och bara 1,5 år ..plutten !

Vi fick totalt vänta 1timme och 15 minuter på att dom skulle komma .. den bestämda tiden var 11.30 .
Svea blev jätte trött i benen och somnade bums när vi kom hem.



nu håller vi på att laga makaroner och köttfärssås, moa spelar spel på datorn så länge , och klockan 17 ska jag åka och jobba på sos . jag är trött och känner inte alls för att jobba idag :( men jag måste verkligen !
känns skön att ha pengar även efter man kommer hem från thailand !

16 dagar kvar nu (;

Och snart blir jag GUDMOR !
Älskade Vensana <3


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0