Kära blogg.


nu har vi kolla klart på filmen , fyfan vad dålig den var !
Sen har vi även kollat på "familjen anoulunda" , den va faktiskt rätt bra ! en dokumentär om familjer med ovanligt många barn , jag är rätt farsinerad av hur man kan klara av så många små barn samtidigt .
Jag vill faktiskt också ha många barn , typ 5 (A) eller fler ..

Just nu sitter ken och Jenny också här , dom håller på att gå igenom min telefon .. dom hittar massa låtar som thias sjunger , haha dom är så söt !
Nu ska dom dra hemåt och vi kanske ska tanka nån skräckis lr nån annan bra film.
jag orkar inte va hemma hela dagarna . ja behöver jobba !

Kom och hälsa på mig i morgon ?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0