Kära blogg.

Åh , hej jag heter frajs och jag är kanske helt slut !!!
nu har jag jobbat från 17-23:30 .. och jag är verkligen helt slut , så nu ska jag och min älskade man kolla på semestersvenskar sen ska vi sova ..
Imorn ska ja kirra in lite pengar på ett annat bankomatkort som ja ska ha med mig i thailand , somliga har ju 2 bankomatkort (; haha ..
Nerrå , men ja ska faktiskt få mina sparpengar från mina kära föräldrar , så nu är jag glad .

Imorgon blir det som sagt banken , sen så ska ja åka en snabbis till mamsen o kolla hur de har blivit i hennes lägenhet , sen ska jag hem till min älskade prins igen ..
Jag är så jävla kär , tänk att jag har han , min älskade Thias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0