kära blogg.

ännu en dag fördriven..
ja det är vell så vi tänker nu , ungefär?
vi vill verkligen bara få dagarna att gå gå gå gå gå ...
så idag har vi vart på köpis med Thias lillesyster , köpt hårfärger , godis, hund grejer OCH ett par (kanske hur snygga som helst) Solbrillor , ROSA , stora fräna solbrillor .
..Dom kommer förgylla min outfit i thailand . Så nu har jag både ett par gula och ett par rosa Uv - skyddande brillor ..
så nu är jag nöjd ..
Färgade löshåret typ .. 3 gånger kanske , blev inge bra dom 2 första , blev bara grått . men sedan tog jag en ultrablond på det och DÅ blev det jättebra .. plus att jag färgade mina toppar ljusare så löshåret skulle passa .

Så , alltså .. imorn ska thias syster sätta i mitt löshår plus att vi måste till köpis och köpa en till färg för att verkligen vara säkra på att det blir bra .
Ska även kolla runt lite om ja hittar nå schyssta kläder ellernåt (; Såg en jätte fin vit lång t-shirt på bikbok ja skulle vela ha  , den var verkligen MIN STIL och hyffsat bra pris , så den kanske det blir ... återstår att se .

nu ser det här inlägget väldigt klottrigt ut , men de är bara för att ja lära skynda mig för thias ligger bakom mig och väntar på att få se på en film på min dator ..
Så nu måste jag sova ..

Puss

13 dagar kvar nu ,
Inte nästa fredag ,
Men nästa !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0