Kära blogg.

shit , "advokaterna" tv programmet , shit va sjuka människor det finns !
att man ens har mage till att döda en annan människa .. undra hur man känner precis innan man skjuter någon ?
ibland kanske man har känt , " ååå ja skulle fan vilja döda han/henne ! " men egentligen skulle man ju aldrig ha mod till att döda någonannan , hur arg man än är .. man gör liksom bara inte så ! =S
OKEJ att man kanske slår ner nån , men aldrig döda .. och personligen skulle jag aldrig någonsin VÅGA bära ett vapen . så slåss jag hellre tills nån ramlar ihop och dör ! =P

Jag har kommit på hur roligt och framförallt BRA det är att skriva blogg , nu behöver man aldrig känna att man bär massa saker inom sig längre , nu ska jag bara skriva tills jag känner att "pjuh, vilken lättnad " ..
Så bered er på att det kommer ett och annat (kanske ointressant) inlägg . Upp till var och en att välja om ni vill fortsätta följa min blogg , jag kan känna lite såhär ;
-det är ju dom mest ointressantaste inläggen man verkligen läser .. typ som vad folk har gjort under dagen , vad dom har haft på sig för kläder , vad dom funderar över ...och blablabla!
därför känner jag att det faktiskt (kanske) inte spelar sån stor roll om vad jag skriver om, bara jag skriver i stora perspektiv ..

JA , nu har jag ju skrivit lite mera än jag faktikst tänk från början . men det är ju bra ! ellerhur ?
kan ju fortsätta inlägget med att berätta vad som händer här hemma i lille lägenheten i andersberg ;
Vi sitter , eller ....thias sitter vid teven (som också används som dator) . han spelat nåt spel ? (fråga mig inte vad det heter ) för det har ja ingenaning om ..samtidigt som han spelar de där "spelet" så har han teveljudet på , skitdrygt ! JA !
Jag själv sitter vid barbordet , där min laptop står .. på en barstol , och bara klickar runt på olika webshop-ställen , typ hollywood,junkyard,HM,ellos m.m ..finns så mycket jag skulle vilja ha , men jag har fan inte råd ..
måste spara undan all min nästa lön , det måste jag ha till thailand ! dock får ja typ 6500 av pappa (som han är skyldig) men endå , jag vill verkligen inte snåla när man väl åker . + att jag faktiskt fyller år när vi är där också !
Jag och agneta bestämde idag att vi faktiskt ska mötas i phuket , det ska bli kul att träffa någon man känner fast på andra sidan jordklotet ... det ska bli häftigt .. hoppas det blir av bara !

Det är faktiskt bara 39 dagar kvar idag , tiden går faktiskt fort när man inte gör mer än att somna-vakna-somna-vakna , om dagarna ! det är faktiskt rätt skönt ,även om jag innerst inne vet att jag skulle behöva träna och jobba mera !

Imorgon tänkte jag lägga ut bilder + text om hur /när/vart vi kommer att åka någonstans våra 2 veckor i thailand ..
dock inte på punkt och pricko , men i stora drag ,
 Läs om ni är nyfikna , och kanske om ni också ska dit en dag ?

Titta gärna in på min BDB också :
frrajs


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0