kära blogg.


Nu kommer  det nog inte kurra i magen på ett jävla bra tag . tröck nyss en Halv pizza på pizzerian i anderberg !
-tack för maten Jessica !
anders,thias och jessica var också med , skit mysigt !
Snart ska vi ha harrypotter maraton ,
-ja vet ! det är skitlöjligt !
Men alla snackar om att dom sista är så "bra" och jag har aldrig sett dom sista , så det är för mig ett mååste ikväll . har endå ingenting annat att göra !
Jessica ska åka och tatuera sig snart , dåligt avis ? JAA !! jag måste verkligen tatuera mig snart , jag har abstinens tror jag ! har man en gång tatuera sig så vill man bara förgylla hela sin kropp med massa massa mera ! lika med piercingar , hur många har inte jag då egentligen ? ; bröst , öron , läpp , tunga , under tungan , navel och snart i handen .... ni ser ? från början sa jag "stop , inga fler efter tungan , men nej då , det blev bara fler och fler !

Imorn kommer det bli en tråkdag eftersom thias ska till skolan , så  det enda ja kommer göra är att åka ner på stan och göra gyn , och sen hem igen !
Kul dag jag kommer ha ? nej =/

Längtar redan tills thias kommer hem , imorn :')

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0