Kära blogg.

jag älskar min Svea , hon är så gosig !
ska lägga in bilderna i morgonbitti , jag är jättebakis och har spytt jättemycket ! först inatt , sen i morse . sen en gång mitt på stan där bussarna går , jag kände mig så jävla äcklig , därför lägger jag ut dom i morgon när ja förhoppningsvis är lite piggare !
Nu ska jag och thias kolla på beck och mysa i soffan , jag älskar verkligen honom. han är mitt liv .

peter och moa kom o hälsade på när peter skulle hämta malin härifrån , moa blev jättekär i svea och ville stanna kvar hemma hos oss , men sen åkte dom hem tillslut . vi ska förmodligen dit i morgon och umgås !
När vi är i thailand kommer malin att ha svea , och det känns så himla bra allting , det känns verkligen som att jag har räddat svea från hämska saker =/ berättar mera imorgon när jag vaknar !
Nu är det Pjamasdax :D
33 dagar kvar nu ! (;

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0