Kära blogg.


Godmorgooooooon allla som är lika trött som mig ,
klockan är endå snart 10 , men endå känner ja mig som ett slakt !
Thias åkte nyss till hemlingby , han hade fan vart uppe sen klockan 5 i morse , säger bara stackarn ! Svea hade väckt honom så då lära han gå morgon prommis med henne , och sen 4 gånger till så hon inte skulle kissa inne !

Han blir vell borta någon timme , så jag ska vell görsöka röja upp lite här hemma och bara umgås med Svea . vi kanske ska kolla lite på hemsidor om "bra att veta" saker om thailand ..står verkligen olika om båtpriser och mat  o grejer i princip överallt , så nu äre bäst man tar tag i det där och skriver upp när färjorna går så man slipper sova i phuket första dagen . Bättre att ta allt resande på samma gång !

ang. mitt hår , så har det faktiskt förändrats lite , det har blivit LITE ljusare , vilket kanske inte är så konstigt ! sist jag färgade så var jag ju orange innan , så ja tog en mörkblond/askblond typ  ... och det var en TONING , så nu när den börjar gå ur så kommer den ljusa färgen tillbaka =D dock inte den oranga nyansen som var förr , utan mer mörkblondt ...
Får se om jag behöver färga nånting innan thailand , kanske är bäst att låta det vara , det kommer ju endå bli ljust så fort vi kommer dit ..

OJ NU KISSADE SVEA , så nu måste vi ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0