Kära blogg.

` God morgon , eller god eftermiddag kanske ?
ja ,då har man vart vaken nån timme då ! svea väcker oss varje morgon ,denna morgon fick ja lite sovmorgon..därimot gick thias upp typ klockan 5 som vanligt .. stackars lilla älskling !
Nu har vi hunnit gett henne mat , promenerat 2 gånger och lekt ! nu sover hon bara ..

Ringde um i morse med , allt såg okej ut med alla test , fan va härligt alltså !

Snart ska thias till skolan och stanna där tills klockan 1 , själv ska jag vara hemma och packa med lite saker vi ska ha med oss senare idag då vi ska åka till valbo till fam.Gyllenskepp , vi ska även sova över där så de kommer behövas en hel del saker till henne , mat o leksaker o sånt ...


Imorgonkväll ska jag jobba från klockan 17-23.30 Sos
sen är jag ledig på lördag ..men sen på söndag är det jobb igen , dock dagtid ... 9-17 Sos

Måndag har jag fått tid på hälsocentralen kl. 09.00 - allergidoktorn , ska kolla pricktest och skriva intyg .
Tisdag har jag fått tid hos tandläkaren kl.09.00- allmänn undersökning + göra ny bettskena

SEN , sen är jag förhoppningsvis ledig ett tag igen ..=)
Fast det skadar ju iförsig inte med lite pengar (;


♥Thias Gyllenskepp

Kommentarer
Postat av: Theresia

Jaså du, du är ledig på lördag ;) ja jobbar då ja :P hah =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0