Kära blogg.

sådär ja , då har man vart ute och med svea en sväng ...
jag och svea har legat i soffan o myst , efter hennes tupplur blev det dax för mat , sen blev de prommis , rätt mysigt faktiskt  även om de är svinkallt ute just nu ..
Imorgon eller på söndag tänkte jag troligtvis rensa garderoben litegrann , känns osm att det börjar tryta om plats där inne just nu ..beställer bara mer och mer saker från hemsidor , kan verkligen inte sluta .

Någon mer som är lite halft beroende av internetshopping?

Iallafall så klickade ja hem ett par underbara skor igårkväll på Rean på en hemsida , Dom kostade bara 450 :- nu , innan va dom flera hundra dyrare , känns verkligen som ett bra kap .. tycker dom är så himlans snygga ..
Hoppas verkligen att dom finns på lagret , dom senaste ja beställde blev slut , då fick ja vänta 5 dagar innan dom ens meddelade att dom var slut =( det tycker jag är elakt och oansvarligt , tänk om det skulle bli en present liksom ?
Blir så irriterad , men hoppas dom finns den här gången .


Dom passar verkligen till allt !
Jeans, joggingar , leggings shorts ...jaa , allting !

Vad tycks ?¿



som sagt så funderar ja på att rensa garderoben , och jag tänkte kanske lägga ut lite kläder här på bloggen ifall det är någonting jag skulle kunna sälja , istället för att bara kasta ..
vissa kläder är knappt använda , så det känns som att man bör tänka efter nu i framtiden vad man beställer för något , och ifall man kommer använda det ...

Juste , sist ja beställde saker , det var från H&Ms he/msida , därifrån beställde jag en rosa bikini och ett vitt linne ..Linnet i strl M och bikinin i strl 38 , mina vanliga strl vill säga .. men tro på fan att linnet var på tok för stort , och bininin på tok för liten , så nu får jag välja ,
gå upp i vikt ?
gå ner i vikt ?

Och den frågan var ju inte allt för svår , så nu måste ja börja gå in på mitt nya liv om ja ska kunna ha bikinin i thailand .Jag håller alla tummar för mig själv !


 
jag kan ju börja dela med mig om hur det går med mitt nya liv , om ni vill ?
aa men vi säger så . från och med NU ska jag börja mitt nya liv utan onyttigheter och utan LÄSK . Det måste vara läsken som gör att ja gått upp , jag och thias har vekligen blivit beroende utav läsk ..
jag vet att många säger ..;
- "aa cola är fan mitt liv ... "
Men utan att ta i så klarar ja mig inte utan cola , det är som med mitt snus , man kan bara inte leva utan det , man blir yr /trött/arg/nervös....m.m.. det går bara inte utan snus och cola , konstigt nog =S
Jag vill inte ha ett sånt beroende .. varför kan inte jag få vara beroende utav vatten , det vore ju perfekt ... ! (;
Nej men från och med NU , och då är jag ärlig , för nu är det bara 28 dagar kvar tills man ska ligga o glassa på stranden , och då vill man ha fräsch kropp  .

Följ bloggen framöver och se ifall det blir några framsteg för min del .



Nu ska jag försöka lägga mig o gosa med svea så hon somnar en stund , hon har sprungit runt som en galning här hemma i valbo , hon är så himla fin !
Idag ska hon till vetrenären med thias , jag kan inte fatta att hon är MIN =D , eller våran blir det ju .. men endå (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0