Kära blogg.

Glad alla♥dag ..
hoppas alla fick vakna lika fint som mig , utav en hund som slickar en i ansiktet och biter i håret , haha  !
Nej nu ska vi inte vara elak , hon va så himla söt , och jag blir verkligen så himla glad varje morgon när jag ser att både Thias och Svea lgger bredvid mig i sängen .. det går verkligen inte att förklara !

Idag har vi vart ute och åkt fyrhjuling med thias lillesyster , men man fick så jävla ont i pannan för de va så himla kallt så efter ett stund gick vi in igen ..
Vi fick som hastigast en idé att vi skulle baka negerbollar , så vi stog där i köket allatre o bakade för fulla muggar , och goda blev dom verkligen !
Nu sitter vi inne i thias rum och ska snart få äta mysig middag med hela fam.Gyllenskepp , tror det skulle bli kycklingspett , jordnötssås och nudlar o grejer =D
sen blir det vell typ negrer till efterrätt !


mitt nya liv ?
Som ni ser går de inte så bra med mitt nya liv , men igår åt jag faktiskt bara 2 mackor och lite sallad på hela dagen !
de är en bra början iallafall , plus att ja bara drack 2 små glas med cola .
FRAMSTEG FRIDA.

Skärpning nu framöver , jajemensan !
någon som har nåt bra tips för att lyckas med det nya livet lite fortare ? det är faktiskt bara 27 dagar kvar tills man ska ligga på stranden typ halvnäck (;

Pusss



Älskar min underbara pojkvän

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tränar man så blir man mer motiverad till att inte äta skit för man vill se förändring <3

2009-02-15 @ 11:12:28
URL: http://hanniigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0