Kära blogg.

klockan är 8 på morgonen och jag är helt borta i skallen ..
jaa , jag har nog aldrig vart såhär trött förrut , sov så himlans skönt inatt . enda fram tills väckarklockan ringde kl 07.30, Då blev man tvungen att pallra sig upp ur sängen !
Börjar jobba klockan 9 så jag åker med halvbussen härifrån , sen slutar ja kl 17 . Ikväll blir de den där flygplansfilmen, hann inte se den igår utan vi kollade på Patrik 1.5 istället , och den va faktiskt helt okej , men ja trodde den skulle vara mycket bättre , men den är värd att se allafall , rätt bra skådisar !

Efter idag klockan 17 är jag ledig fram tills fredagkväll då jag jobbar igen , så den här veckan blir väldigt lugn !
Måste försöka få tiden att gå fort , så jag ska vell kanske åka till mammas nya lägenhet som hon har köpt , hjälpa henne lite med att tapetsera o måla o greja , allt var typ från 50talet därinne , uch !
Nej nu är det nog dax att lägga sig i soffan och hämta krafter inför jobbet , har aldrig börjat innan 11 förr , känns lite lurt !

jag längtar efter mina skor , dom är så seg att skicka rea varor , det är värsta tråkigt att vänta! jag har inge rålamod !

puss ,

thias gyllenskepp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0