Kära blogg.

fan vilken huvudvärk !
Har så himlans ont i huvet , vet inte varför .. känner mig bara dödssjuk helt plötsligt !
har precis duschat svea efter att hon bajsade på golvet , attans , att hon inte bajsade ute när vi va ute ?
Men men , sånna är dom , dom små liven .. hon är så fin så ja blir tokig !

Hon gillar iaf inte att bli duschad , men va har man för val när hon ätit av sitt egna bajs o dessutom har rullat sig i både kisset och bajset ?
"Javisst dom kan tvätta sig själva !"  men INTE på ryggen ..så de fick bli en dusch !
Nu ska ja sätta mig o äta pytt i panna och se på en film ..

Ingen som vill umgås ?



vissa dagar är thias verkligen konstig o knäpp =S
vad är det som händer igentligen...



thailand , ja längtar så jävla mycket ...vi behöver komma bort !



vad sägs om att ja försöker rensa garderoben idag?
puss

Kommentarer
Postat av: pmg

förlåt hjärtat mitt, jag älskar dig.. alltid du å jag frida



jag ska sluta vara grinig från och till, utan istället ska jag vara bäst för dig <3

2009-02-16 @ 16:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0