Kära blogg.


morsning på er ! vad gör ni ?
Själv vaknade ja för inte allt för längesen .. jag har gått och blivit en riktig låång sovare .. men det kanske inte gör någonting , inte så länge ja inte ska upp kl 9 o jobba ! så man får vell passa på ..
Just nu sitter jag vid köksbordet och funderar på massa saker ;

*Ska jag ta bort alla filmer från bärbara (thias har typ alla där endå)
*ska ja sätta i löshåret i veckan eller vänta ?
*hur mkt saker behöver jag ha med till thailand ?
* hur blir håret om ja skulle färga de blondt nu när ja nyss har tonat de?
*vad ska man använda för färg isf för att SLIPPA det oranga ! ?

..jaaa , ni ser , det är många tankar i mitt huvud just nu !
jag har  fan inte svar på en enda utav dom där , Hjälp mig , skriv en kommentar ni som läser det här !
ni behöver inte gå ut med era namn , bara ni hjälper mig med nån utav frågorna =)


längtar till min gudson/dotter kommer till världen , venna du är så stark !
och vet ni ?... jag kanske ska vara med på förlossningen !!! det är typ min dröm !

Kommentarer
Postat av: thias



*Ska jag ta bort alla filmer från bärbara (thias har typ alla där endå)



Ta bort allt gumman <3

2009-02-02 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0